Jump to content

Montere iPad i båt

Draco20DC

Recommended Posts

Det finnes en tråd om iPad i båt, men den begynner å bli laaaaaang og ganske rotete. Jeg har full kontroll på iPad, men mindre kontroll på hvordan den skal monteres..

Denne tråden vil forsøke å samle disse på et sted.

Har du en god ide om hvordan "padda" skal monteres i båten? Post det her, gjerne med bilder... :-)

Redigert av Draco20DC (see edit history)

Her er vel et godt svar i en tidligere tråd: https://baatplassen.no/i/topic/66367-ipad-den-nye-plotteren/

(ser jo lekker ut den monteringen).

Du har jo en åpen båt. Er du ikke redd for at dette "stuedyret" nokså raskt blir ødelagt av det tøffe maritime miljøet?

Har ikke svidd av 5000 for at jeg bare skal ligge i sofaen og kose med den! :-)

Den holder hus under vindskjerm, og jeg hadde tenkt en løsning der jeg kan ta den med meg. :thumbsup:

Vil ikke ha med sugekopp og personlig tror jeg at jeg foretrekker en som ikke er på stativ. Så en løsning i en annen tråd der det var brukt borrelås. Dette krever at "casingen" er nogenlunde" rett på undersiden...

Post gjerne alternative måter å feste på!

Mer mer mer forslag

noen som har funnet en som kan monteres "flatt" på dashen, altså uten armer og andre greier. skulle gjerne hatt noe slikt...

Jeg ser for meg å feste flatt på ene framveggen i Cocpit på seilbåten. Mao MÅ være vanntett og sitte trygt selv om det beveger seg mye og vi ligger veldig skrått (borrelås er kanskje litt risky ?).

Noen som har testet en slik patent enda ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...