Jump to content

Anbefalte motorverksteder Tønsberg?


Edh1

Recommended Posts

Jeg har en 30 hk yamaha hvor alarmen driver og hyler. Siden jeg ikke kan noe om motorer må jeg levere den til noen som kan. Hvilke verksted eller personer driver med slikt/anbefales i Tønsberg? Tok kontakt med Herholdt Andersen som svarte at de ikke hadde tid på denne siden av sommeren...

Link to post
Share on other sites

Om dette er VP forhandler på Vallø Marina, så ville jeg styrt unna... Har hatt en erfaring med dem og det var lite positivt... Det er det mest innkompetente og useriøse verkstedet jeg noen gang har vært borti.. Rett og slett helt kunnskapsløs når det gjelder feilsøking på motorer, og da spesiellt VP...

 

Det som de var flinkest til var å fortelle om timeprisen sin, som den gang var 750 kroner, nå er den 950 ser jeg..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Om dette er VP forhandler på Vallø Marina, så ville jeg styrt unna...

 

Det som de var flinkest til var å fortelle om timeprisen sin, som den gang var 750 kroner, nå er den 950 ser jeg..

 

 

Smiley-big_haha.gif

 

 

 

Må du huske at de sikkert den gangen var en del av Lunde gruppen, noe de nå helt sikkert ikke er lenger, slik at det kan være at de har blitt bedre.

På den andre siden er betjeningen og inventaret ellers det samme, og jeg har allerede vært der flere ganger i år, og inkompetansen er etter min mening på en all time high etter at de kom ut av Lunde systemet.

 

Jeg kommer ikke på noen i farten som har greie på Yamaha motorer i Tønsberg, og de fleste verksteder er nok litt stresset akkurat nå.

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Forde Dahl anbefales.

Er noen år siden sist jeg var der.Ga da intryk av å være ett "bakgårdsverksted". Men de har absolutt peil på hva de driver med, spessielt med eldre outboard.

Har aldri hørt om noen som er misfornøyd med dem.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Vestfold Maritim har flyttet inn i en del av lokalene til Maritim på Sem, de er forhandler for Yamaha.

Vet forøvrig ingenting om firmaet, bortsett fra at de driver med alt mulig rart slik som båtutleie, selskapslokaler osv.

Hvordan de gjør det med service og rep på de motorene de selger o.l. vet jeg heller ikke, men ettersom de er autorisert forhandler ville jeg tro de har noen som kan skru på dette?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...