Jump to content

Evinrude 40hk 88mod vil ikkje starte...


fjordÅl

Recommended Posts

Har dei siste dagane prøvd å starte min evinrude 40 hk 88mod utan resultat. Har alt for lite peiling, men pga har hatt problem med motoren før så har eg prøvd ting som har fungert før. Her er ei oversikt over kva eg har skjekka/prøvd: skifta tennplugg og testa gnist og det kjem bensin på pluggen, bensin kjem inn til filteret og puma vert hard, batteriet er nylada.

 

Moglege problem som eg kan komme på:

- Har lest litt om batteri etter at batteriet fekk problem med å gi nok straum til startaren (berre innimellom), Fann ut at sønnak nautilus ikkje var det beste batteriet, men var nytt for 2 år sidan. fekk då ein kompis til å skjekka spenninga. Før bruk var det 12,4 volt og ved starting 11,9. etter mange forsøk sank nivået til 12,04 og ca 11,65 ved starting. Kan då batteriet vera for dårleg?

- Har tidlegare hatt problem med gammle slangar. Desse har eg prøvd å skifta, men har ikkje alltid vore like heldig med å få dei tette. Er då redd for at motoren kanskje sug falsk luft. Korleis kan eg finne ut dette? (ser ikkje lekasjar)

- Bensinen har stått sidan i haust, men under dekk. Men kalesjen har ikkje vore heilt tett. Trur ikkje dette er hovudproblemet pga motoren høyrest heilt tørr ut utan antydingar på start.

 

Tusen takk for eventuelle hjelpsame kommentarar :smiley:

båt er båt

Link to post
Share on other sites

Har dei siste dagane prøvd å starte min evinrude 40 hk 88mod utan resultat. Har alt for lite peiling, men pga har hatt problem med motoren før så har eg prøvd ting som har fungert før. Her er ei oversikt over kva eg har skjekka/prøvd: skifta tennplugg og testa gnist og det kjem bensin på pluggen, bensin kjem inn til filteret og puma vert hard, batteriet er nylada.

 

 

Tusen takk for eventuelle hjelpsame kommentarar :smiley:

 

Blir pluggene våte, lukter det bensin av dem når du skrur dem ut, og er det gnist på pluggen(e)

Brenner bensinen.......

Er svaret ja på disse spørsmålene så ville jeg sjekket feks flottør og eller choke på forgasser.

 

Tenner motor i det hele tatt, uten å starte?

 

 

Blir pumpa på bensinslangen hard og det ikke spruter bensin noen sted fra slangen er dette tett og da suger den heller ikke falsk luft.

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Har aldri sjekka verken flottør eller choke på denne motoren. Har derimot sjekka flottøren på ein nyare modell av ein suszuki 6hk. Ut i frå den erfaringen ser det vanskeleg ut å montere av forgassarane på evinruden. Kan du evt gi meg litt rettleiing?

 

Har ikkje peiling på korleis eg sjekker choke, så om det er nødvendig treng eg hjelp til det og :tongue:

 

Var kanskje tendensar til at han tennte litt på slutten i går, men ellers høyrdes motoren heilt tørr ut.

båt er båt

Link to post
Share on other sites

Forgasseren er ikke så veldig vanskelig å skru av.

Den sitter som regel bare i 2 muttere.

Skru av "luftfilterboksen" forran forgasseren, og ut med de 2 mutterene så er mye gjort.

 

Som du ser har jeg lagt ved Link som viser bilde av din forgasser.

 

14.png

 

Skrue nr 4 er dreneringsskruen

 

Choken er vel elektronisk styrt på denne slik at du må trykke inn nøkkelen for at en magnetspole skal trekke inn en wire/fjær som lukker luftinntaket på choken, alt dette sitter på styrbordside på motoren, rett over gass og gearwire.

 

Trykk inn nøkkelen og se om det skjer noe på forgasseren.

Kan hende at pinnen som trekkes inn i magnetspolen har hoppet ut.

 

 

Har du god gnist,og motoren får bensin så skal den tenne og helst starte.

Tenner motoren din ??

Redigert av GlennIversen (see edit history)

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...