fjordÅl Startet 18.April.2011 Del på Facebook Startet 18.April.2011 Har dei siste dagane prøvd å starte min evinrude 40 hk 88mod utan resultat. Har alt for lite peiling, men pga har hatt problem med motoren før så har eg prøvd ting som har fungert før. Her er ei oversikt over kva eg har skjekka/prøvd: skifta tennplugg og testa gnist og det kjem bensin på pluggen, bensin kjem inn til filteret og puma vert hard, batteriet er nylada. Moglege problem som eg kan komme på: - Har lest litt om batteri etter at batteriet fekk problem med å gi nok straum til startaren (berre innimellom), Fann ut at sønnak nautilus ikkje var det beste batteriet, men var nytt for 2 år sidan. fekk då ein kompis til å skjekka spenninga. Før bruk var det 12,4 volt og ved starting 11,9. etter mange forsøk sank nivået til 12,04 og ca 11,65 ved starting. Kan då batteriet vera for dårleg? - Har tidlegare hatt problem med gammle slangar. Desse har eg prøvd å skifta, men har ikkje alltid vore like heldig med å få dei tette. Er då redd for at motoren kanskje sug falsk luft. Korleis kan eg finne ut dette? (ser ikkje lekasjar) - Bensinen har stått sidan i haust, men under dekk. Men kalesjen har ikkje vore heilt tett. Trur ikkje dette er hovudproblemet pga motoren høyrest heilt tørr ut utan antydingar på start. Tusen takk for eventuelle hjelpsame kommentarar Sitér dette innlegget båt er båt Link to post Share on other sites More sharing options...
GlennIversen Svart 18.April.2011 Del på Facebook Svart 18.April.2011 Har dei siste dagane prøvd å starte min evinrude 40 hk 88mod utan resultat. Har alt for lite peiling, men pga har hatt problem med motoren før så har eg prøvd ting som har fungert før. Her er ei oversikt over kva eg har skjekka/prøvd: skifta tennplugg og testa gnist og det kjem bensin på pluggen, bensin kjem inn til filteret og puma vert hard, batteriet er nylada. Tusen takk for eventuelle hjelpsame kommentarar Blir pluggene våte, lukter det bensin av dem når du skrur dem ut, og er det gnist på pluggen(e) Brenner bensinen....... Er svaret ja på disse spørsmålene så ville jeg sjekket feks flottør og eller choke på forgasser. Tenner motor i det hele tatt, uten å starte? Blir pumpa på bensinslangen hard og det ikke spruter bensin noen sted fra slangen er dette tett og da suger den heller ikke falsk luft. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post Share on other sites More sharing options...
fjordÅl Svart 19.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2011 Har aldri sjekka verken flottør eller choke på denne motoren. Har derimot sjekka flottøren på ein nyare modell av ein suszuki 6hk. Ut i frå den erfaringen ser det vanskeleg ut å montere av forgassarane på evinruden. Kan du evt gi meg litt rettleiing? Har ikkje peiling på korleis eg sjekker choke, så om det er nødvendig treng eg hjelp til det og Var kanskje tendensar til at han tennte litt på slutten i går, men ellers høyrdes motoren heilt tørr ut. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post Share on other sites More sharing options...
Eureka Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Og du har drenert bensinfilter, slanger og forgasser for deretter pumpa inn ny bensin? Dersom du er skeptisk til batteriet så har du vel ei manuell startsnor du slite deg ut på? Det kan være greit å la motoren få en kvil mellom alle forsøka.. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ghabbe Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Har en 140 hk Evinrude 88. Den er vond å starte hvis du prøver å gi "tomgangsgass" ved start. Dette sleit jeg mye med før jeg fikk bestilt brukermanualen og leste der at man ikke skal ha på gass ved kaldstart. Kanskje det er noe? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
fjordÅl Svart 19.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2011 Har ikkje drenert noko som helst og har heller ikkje noko startsnor. Har stort sett brukt tomgangsgass, men skal prøve utan i ettermiddag Sitér dette innlegget båt er båt Link to post Share on other sites More sharing options...
GlennIversen Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 (redigert) Forgasseren er ikke så veldig vanskelig å skru av. Den sitter som regel bare i 2 muttere. Skru av "luftfilterboksen" forran forgasseren, og ut med de 2 mutterene så er mye gjort. Som du ser har jeg lagt ved Link som viser bilde av din forgasser. Skrue nr 4 er dreneringsskruen Choken er vel elektronisk styrt på denne slik at du må trykke inn nøkkelen for at en magnetspole skal trekke inn en wire/fjær som lukker luftinntaket på choken, alt dette sitter på styrbordside på motoren, rett over gass og gearwire. Trykk inn nøkkelen og se om det skjer noe på forgasseren. Kan hende at pinnen som trekkes inn i magnetspolen har hoppet ut. Har du god gnist,og motoren får bensin så skal den tenne og helst starte. Tenner motoren din ?? Redigert 19.April.2011 av GlennIversen (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post Share on other sites More sharing options...
fjordÅl Svart 20.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2011 Tusen takk for hjelpa! No går motoren som ei klokke etter at eg tømte forgassarane og ikkje brukte "fri-gass" starta han etter i stund Sitér dette innlegget båt er båt Link to post Share on other sites More sharing options...
Eureka Svart 20.April.2011 Del på Facebook Svart 20.April.2011 Fine greier, om det er kondens og dau bensin som lå i systemet eller noe annet er jo ikke godt å si. Men det er uansett en god rutine å drenere dette og bytte ut bensin som har stått over vinteren. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ghabbe Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 Så bra! Ha en fin sesong! Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.