Jump to content

Link til Mercruiser reparasjonstips


Yankee

Recommended Posts

Har du ikke funnet de enda wflag.gif

Siden evighetsprosjektet aldri blir ferdig har jeg laget noen midlertidige linker til deg, de ligger på serveren min uansett, så du får få lov til å låne de litt.

 

Urørt av menneskehender, og ikke ferdig testet, men tror de skal fungere, bortsett fra at det ikke ser ut som jeg får opp søkefunksjonen og et par andre småting, blant annet er Adsense deaktivert ettersom siden ikke er ferdig (buhu, ikkeno cash nonod.gif )

 

Men de er i hvert fall der, krever forøvrig Flash 9 eller nyere, og helst en litt nyere nettlesere, og ikke Internett Explorer, selv om de sikkert virker der også, men har testet at de virker sånn delvis her i opera, Chrome og Firefox.

Du får si ifra hvis det er problemer.

Linkene er midlertidige, men de blir liggende til jeg får opp mer permanente linker, som blir etter jeg er ferdig med å sortere rundt 1200 gamle OMC båtbrosjyrer, og laget de om til samme bokformatet som jeg har gjort med manualene.

 

MOTOR

 

TKS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...