TICORA Startet 19.April.2011 Del på Facebook Startet 19.April.2011 Jeg skal kjøpe inn en overmadrass til forkabinen til vår Marex 29SC. Trenger ikke noen veldig tjukk madrass men 3-5cm skumgummi (hvit) type. Er det noen som vet om gode leverandører av dette i Oslo området? Alternativt tenkte jeg å kjøpe en stor en på IKEA og få svigermor til å sy den til... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Kona kjøpte på Jysk på Ski idag. Der kjøpte vi til de 2 andre cabinene tidligere. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Frøken Fryd Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Min køye er for hard synes jeg, hvilken overmadrass anbefalles? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 19.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2011 Tar nok en tur på JYSK. Noe av vitsen er at den skal være så tynn at den er lett å stue bort men likevel gjøre køya mer komfortabel. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Tar nok en tur på JYSK. Noe av vitsen er at den skal være så tynn at den er lett å stue bort men likevel gjøre køya mer komfortabel. Kopisen med den P430 i havnen, fikk sydd overmadrass fra Jensen til den forrige båten. Men klart en helt annen prisklasse. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Lars H. Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Kjøpte selv 5-6cm tykk skumgummi som jeg skar til og sydde trekk til selv for mange år siden. Anbefaler slik skumgummi med "eggekartong overflate" på undersiden, meget komfortabelt å ligge på. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sydvesten Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Kjøpte en overmadrass på Jysk til gammelbåten ute med innerdelen og klippet den til så den passet til køyen.. Tenkte å sy om trekket, men latskapen tok overhånd.. brettet det overflødige under madrassen og det ble mycket bra Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Seasu Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Vi kjøpte 2 stk på jysk med 70 eller 80 cm bredde etter tips om at disse er mye enkelere å stue bort hvis du ikke har fast køye i forpiggen. Funker ok. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 19.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2011 Ser det er vanskelig aa finne en som er bred nok. Tror det blir Lars sin løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.