Anders_K Startet 19.April.2011 Del på Facebook Startet 19.April.2011 Som topic sier så lurer jeg på hvordan jeg kan få motoren min hvit igjen, det er en Johnson 97-modell som er blitt helt gul i fargen i på stammen og undervannshuset. Mener å huske for mange år siden de vasket ren en Johnson med ufortynnet saltsyre i båtmagasinet. Noen her som har erfaring med det eller vet andre metoder å få den hvit igjen? Takker for alle svar Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
rover Svart 19.April.2011 Del på Facebook Svart 19.April.2011 Vannlinjerens, gjør jobben:-) Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 20.April.2011 Del på Facebook Svart 20.April.2011 De har en repotasje om saltsyre i den siste utgaven av vårens Båtmagasin Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 21.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2011 Takker for svar, har sett i siste båtmagasinet.. Så blir en tur innom Sotranot over påske så blir nok Johnsonen hvit og fin igjen Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.