Jump to content

Bunnstoff på Bravo 3 gear


Aq 28 Ht

Recommended Posts

Har et 2010 Bravo 3 drev, som etter litt saltsyre ser helt nytt ut, det har ikke vært noe bunnstoff på drevet. jeg vurderte å bruke Seajet bunnstoff for drev og propel, og det står på boksen at jeg må gå over blanke flater med sandpapir før jeg påfører dette bunnstoffet.

 

Har ikke mye lyst til å ødelegge lakk overflaten på drevet, så jeg sliter litt med hva jeg bør gjøre. Noen som har testet drevspray uten å matte overflaten først? eller noen som har andre gode forslag.

Link to post
Share on other sites

Takker for svar.Jeg har vurdete å gjøre som du sier Trophy, da det ikke var så mye rur etter forrige sesong, leser jo her på forumet at mange sliter med nye rur selv med bunnstoff på drevet.

Jeg er ikke opptatt av at drevet skal være blankt og fint under vann, men jeg tror at lakken som beskytter drevet er best hvis den forblir blank og glatt som den er levert fra leverandør. Skjønner jo at hvis jeg skal ha på bunnstoff så må jeg rubbe opp overflaten for å få bunnstoffet til å sitte, men da har jeg jo også ødelagt malingen på drevet.

Redigert av Aq 28 Ht (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg trur om du avfetter godt drevet så sitter bunnstoffet helt fint.

Har holdt på i 4 år å skrapet litt å litt av bunnstoffet på drevet mitt som forige eiger klinte på på uten å matte ned. Sitter som rakkern. :headbang:

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

 

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...