onkel_ove Startet 20.April.2011 Del på Facebook Startet 20.April.2011 Har kjøpt denne på ebay, og venter den hjem i posten rett over påske. Som dere ser av bilde, er det et par hakk det ene bladet. Vil det ha betydning for bruken, evnt er det en måte en kan utbedre dette selv? Takker for svar. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
DieselDahl Svart 20.April.2011 Del på Facebook Svart 20.April.2011 Du kommer garantert ikke til å merke noe som helst. Jeg har selv 2x F6 på min windy, da jeg på andre turen i fjor slo borti en stein fikk jeg en skade på en propeller. Ytterste tre cm av ett blad var krøllet helt rundt og sprukket, det var ikke merkbart i cruise! Jeg tok selvfølgelig av den skadde propelleren og rettet den da jeg kom hjem. Ble sveiset og polert i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 20.April.2011 Del på Facebook Svart 20.April.2011 Har samme skade på den ene min, det er bare tut og kjør, merkes ikke i det hele tatt:) Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 22.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2011 Flott folkens, var det jeg håpet på! Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.