Jump to content

Varmgang VP AD31P, oljekjøler?


Audun V

Recommended Posts

Hei

 

Har tidlegere en tråd om lekkasje i lokk forkant av oljekjøler.

Eg oppdaga at gjengene i godset var tært så mykje at dei 3 skruane hadde løsna og oljen kom ut mellom gods og o-ring.

Den kvitta seg med 5-6 liter før eg oppdaga det og alarmen gjekk.

Eg skifta O-ringen og satt i lenger skruer og klarte å få mutter på baksida.

Alt ser ok ut tett og fint. Eg fyllte olje og starta opp ,alt tilsynelatande ok.

Men.

Motoren går heilt opp i 80grader når den har stått på tomgang ca 30 min. mot ca 60 grader på SB motor.

Når eg prøvde å dra på, økte tempen til 100-110 grader tvert og alarmen gjekk.

Regner med at dette har med det eg har gjort i oljekjøler å gjere. kan eg ha teita skruane til dekselet for hardt?

andre tips?

Eg ser at oljetrykket på tomgang med 80 grader er lavere enn på SB motor, ca 2kg.

 

Nokon som har tips her?

Link to post
Share on other sites

jeg ville ha levert oljekjøleren til et verksted der di syrevasker, syns det høres ut som at det er grodd i oljekjøleren. har du sjekket at zink anodene er ok i oljekjøleren?

 

jeg har hatt både oljekjøler, intercooler å varmeveksleren til syrevask i vinter, fikk beskjed om at oljekjøleren var sabla grodd.

Link to post
Share on other sites

Reknar med at det er kjølevannstemp. som vert for høg. Det kan ha andre årsaker enn oljekjølaren. Reknar med at motorane har kvar sitt sjøvanninntak. Det kan vere lurt å sjekke sjøvannsstrømmen frå inntaket og fram til eksosutløp. Er det "normal" sjøvannsmengde i eksosutløpet?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...