Audun V Startet 21.April.2011 Del på Facebook Startet 21.April.2011 Hei Har tidlegere en tråd om lekkasje i lokk forkant av oljekjøler. Eg oppdaga at gjengene i godset var tært så mykje at dei 3 skruane hadde løsna og oljen kom ut mellom gods og o-ring. Den kvitta seg med 5-6 liter før eg oppdaga det og alarmen gjekk. Eg skifta O-ringen og satt i lenger skruer og klarte å få mutter på baksida. Alt ser ok ut tett og fint. Eg fyllte olje og starta opp ,alt tilsynelatande ok. Men. Motoren går heilt opp i 80grader når den har stått på tomgang ca 30 min. mot ca 60 grader på SB motor. Når eg prøvde å dra på, økte tempen til 100-110 grader tvert og alarmen gjekk. Regner med at dette har med det eg har gjort i oljekjøler å gjere. kan eg ha teita skruane til dekselet for hardt? andre tips? Eg ser at oljetrykket på tomgang med 80 grader er lavere enn på SB motor, ca 2kg. Nokon som har tips her? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Jarege Svart 22.April.2011 Del på Facebook Svart 22.April.2011 jeg ville ha levert oljekjøleren til et verksted der di syrevasker, syns det høres ut som at det er grodd i oljekjøleren. har du sjekket at zink anodene er ok i oljekjøleren? jeg har hatt både oljekjøler, intercooler å varmeveksleren til syrevask i vinter, fikk beskjed om at oljekjøleren var sabla grodd. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
baatmann Svart 22.April.2011 Del på Facebook Svart 22.April.2011 Reknar med at det er kjølevannstemp. som vert for høg. Det kan ha andre årsaker enn oljekjølaren. Reknar med at motorane har kvar sitt sjøvanninntak. Det kan vere lurt å sjekke sjøvannsstrømmen frå inntaket og fram til eksosutløp. Er det "normal" sjøvannsmengde i eksosutløpet? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Audun V Svart 24.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2011 Problemet var defekt overføring fra register til sjøvasspumpe. impeller såg fin ut, men når eg sjekka så roterte den ikkje. Har skifta medbringer fra regioster til pumpe + impeller, alt ok. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.