tomeriks Startet 22.April.2011 Del på Facebook Startet 22.April.2011 Har en Yamaha 40 hk, 1986 mod som ikke vil sperre når jeg setter den i revers, dvs den flyr opp når jeg gir litt gass i revers. Noen som vet hva dette kan være?? Sperreknappen og alt ser ut til å være i orden, men låsemekanismen holder ikke igjen godt nok rundt tiltpinnen. Takk på forhånd for gode svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Vet ikke hva dette kan være, men jeg har en delemotor hvis noe er defekt... Sitér dette innlegget Link to post
Arny Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Skift reversdrev og clutchdog. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 24.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2011 Vet ikke hva dette kan være, men jeg har en delemotor hvis noe er defekt... Interessant.. Har du ev komplett undervannshus og denne mekanismen? Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gjøre så mye med denne motoren, men den er alt for god til å skrotes :-) Skift reversdrev og clutchdog. Har dette noe med låsningen av motoren i revers å gjøre? Den går i revers og alt fungerer, bortsett fra at den ikke vil låse seg, og propellen drar motoren ut av vannet.. Sitér dette innlegget Link to post
Arny Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 Sorry,leste ikke innlegget ditt ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 25.April.2011 Del på Facebook Svart 25.April.2011 Det er to klør med en fjær på som skal gripe rundt tiltepinnen hvis ikke jeg husker feil. Brudd i staget eller fjær som mangler gjør at klørne ikke låser seg skikkelig mot pinnen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.