KristianH Startet 22.April.2011 Del på Facebook Startet 22.April.2011 Hei! For ei stund tilbake sidan, fekk eg ein 25 HK av bestefaren min. Men eg får ikkje lov å køyre den av mammaen min fordi den er så gammal at ho ikkje stolar på den. Derfor skal eg selge den, og kjøpe meg ein nyare 4-takt i staden. Bestefaren min meinte at det var ein 1978 modell, men ut ifrå det eg har funne på nettet, er det ein 1971-1972 modell. Lurer derfor på om nokon av bekrefte/avkrefte dette? Legg ved nokre bilete av motoren som kan hjelpe. S 002426 trur eg det står. Eventuelt 0 i staden for 6 på slutten. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 22.April.2011 Del på Facebook Svart 22.April.2011 Hei, du kan ta en titt her: http://www.marinshopen.se/Motorer/OmMotorer/Yamaha/Fastställårsmodell/tabid/366/Default.aspx Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
horg Svart 22.April.2011 Del på Facebook Svart 22.April.2011 Hør på Bestefar du, Ser ut som en U som står slått inn foran MADE .. ....., da er det en 78 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.