Skogens Konge Startet 22.April.2011 Del på Facebook Startet 22.April.2011 Skal bestille ny impeller fra KD trading til Bmc`n og han sier han trenger nummer på sjøvannspumpen. De sier også at det står oppå pumpen men der står det bare Jabsco. Noen tips om hvor jeg finner den? Må jeg demontere pumpen for å finne det? Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
zodiaq68 Svart 23.April.2011 Del på Facebook Svart 23.April.2011 Du skal ha jabsco eller johnson nr 4 ,hvis det er montert impeller pumpe med reimskive på BMC din Sitér dette innlegget Link to post
Skogens Konge Svart 28.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2011 Takker for tips. Ser kun at det står jabsco på toppen men da finner jeg sikkert ett nummer der og hvis jeg leiter litt.. Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Bartesam Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Står vel på lokket til impelleren det hva den heter Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Knut Baltic Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Har Jabsco jeg også som det ikke er et eneste nummer å finne på. Enkleste er å plukke ut pumpa eller bare impelleren og ta en tur til Wærners Båtbu. De har sikkert en som passer. Sitér dette innlegget Link to post
Skogens Konge Svart 28.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2011 Tenker jeg skrur ut hele pumpa jeg så ser vi hva som dukker opp Greit å ha gjort det en gang også... Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.