Hartvig Startet 24.April.2011 Del på Facebook Startet 24.April.2011 Hei! Da jeg skulle sjøsette min Askeladden Beetle, oppdaget jeg at eksosbelgen hadde løsnet i bakkant (mot drevet). Jeg sjøsatte båten likevel, og planlegger å sette den opp om 14 dager for å ordne det. Det jeg nå lurer på, er om dette var dumt av meg. Hva kan skje, og hvorfor går eksosen ut gjennom propellen mon tro? Svar mottas med takk.. :) Espen Askeladd Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 24.April.2011 Del på Facebook Svart 24.April.2011 (redigert) Mercuiser har en option for eksostube i stedet for belg. Eneste forskjell utover "ribbene" er at den ikke er tett mot drevet når det tiltes ut. Ved drevet nedtrimmet går det meste av eksosen til drevet eller gjennom eksosåpningene i bunnen av transomplaten. Ikke noe problem, men om slangeklemma fremdeles sitter på hadde jeg tatt meg bryet med å ta av denne. Med andre ord ikke så mye å være bekymret for. Redigert 24.April.2011 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.