Jump to content

film fra Hvalerhavnene


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

hei.. hva jeg synes?

jeg synes det var en grei film, men sveipingen med kameraet var til tider litt for rask, og et par av stedene fikk jeg inntrykk av at var ikke innbydende men mer et skrotnisseplass, men flere perler var det.

når det sveipes fr4em og tilbake ble jeg litt svimmel, så forsøk å holde jevn fart på sveipingen og forsøk å sveipe samme veien..

ozomingen var helt grei, fint å zoome inn på detaljer eller fra detaljer og utover..

ellers flott å se videoer fra perler langs skjærgården.. :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Hei du!

 

Det kan faktisk hende. Vi fulgte både et båtkart og et bilkart. Vi trodde også at Ødegårdskilen lå lengre til høyre da vi kom innover. Dit gikk det ingen vei, så vi var nesten bombesikker på at det var Ødegårdskilen. På kartene er det merket at en liten bukt heter Ødegårdskilen, men området heter Urdal.

 

Fikk du svar?

 

Mvh Jakob

Ansvarlig redaktør

www.baatfrelst.com

Link to post
Share on other sites

Artig film som vekker mange minner :smiley:

 

Mye barndomsminner fra asmaløy og brattestø, skjærhalden og bølingshavn har jeg vært mye på i eldre år, sto og filmet forran utligger til sommerhuset i bølingshavn som vi har vært innlosjert.

 

Fam til en kamerat har eiet og eier mye av kirkøy, flere store eiendommer som ble fordelt til arvinger over hele øyen... Kong olav var på besøk på denne eiendommen i bølingshavn , ligger bilder av han derifra og på fisketur samt hilsninger fra han i hytteboken der... ikke så opptatt av konger men litt gøy i den sammenhengen.

 

Filmingen var kanskje litt rask i sveipene til tider så kunne bli litt forvirret hvis du ikke har vært der.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Ja, vi har oppdaget det nå i senere tid. Det beklager vi. Det er også vår første ordentlige film, så alle tips blir tatt godt i mot! :smiley:

 

 

Følg oss gjerne på facebook, søkeord: Båtfrelst

Eller vår nettside: www.baatfrelst.com

 

Mvh Jakob

Ansvarlig redaktør

www.baatfrelst.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...