Jump to content

Trenker hjelp til å finne leverandør av gammeldags "ankeroppheng"


jernkjøl

Recommended Posts

Prøver etter beste evne å finne en leverandør/produsent som lager oppheng for bruceanker til sidemontering i hekken på et snekkeskrog. Typen jeg leter etter er en Rørkonstruksjon som gjør at ankeret slippes og sitter et stykke ut fra skroget og er godt egnet for manuell betjening. Ikke disse vinkeljernkonstruksjonene for bruk på baugspyd og badeplattform. Har sett løsningen på flere snekker (uten å ha fått tak i de som eier båten) men ingen båtbutikker her i Tønsberg har noe slikt i assortemanget.

 

Noen som skjønner hva jeg søker etter? :confused:

Link to post
Share on other sites

Maritim har ikke noe slikt. Brukte mye tid der i dag og gikk i gjennom alt av kataloger fra deres leverandører uten noe resultat. De ble faktisk litt overrasket da et par av de som jobber der selv har sett denne patenten jeg leter etter på flere båter, men ikke visste navnet på den eller hvem som produserer eller produserte den.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...