jernkjøl Startet 26.April.2011 Del på Facebook Startet 26.April.2011 Prøver etter beste evne å finne en leverandør/produsent som lager oppheng for bruceanker til sidemontering i hekken på et snekkeskrog. Typen jeg leter etter er en Rørkonstruksjon som gjør at ankeret slippes og sitter et stykke ut fra skroget og er godt egnet for manuell betjening. Ikke disse vinkeljernkonstruksjonene for bruk på baugspyd og badeplattform. Har sett løsningen på flere snekker (uten å ha fått tak i de som eier båten) men ingen båtbutikker her i Tønsberg har noe slikt i assortemanget. Noen som skjønner hva jeg søker etter? Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 Søk på "bruce" på Maritim.no, ser ut til at det kaaanskje kan stemme med det du leter etter?? http://www.maritim.no/?page=search&action=search&shop=maritim&searchStr=bruce Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 26.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2011 Maritim har ikke noe slikt. Brukte mye tid der i dag og gikk i gjennom alt av kataloger fra deres leverandører uten noe resultat. De ble faktisk litt overrasket da et par av de som jobber der selv har sett denne patenten jeg leter etter på flere båter, men ikke visste navnet på den eller hvem som produserer eller produserte den. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 Har sett løsningen på flere snekker (uten å ha fått tak i de som eier båten) men bilde kan du ta? Blir noe lettere å hjelpe når vi ser et bilde? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.