innaskjærs Startet 26.April.2011 Del på Facebook Startet 26.April.2011 Har det noen betydning at jeg bruker begge deler omhverandre på mitt Alpha One Gen II drev? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
adeneo Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 (redigert) Du bør i utgangspunktet bruke bare aluminium, men Det har vel ingen annen betydning annet enn at med to metaller så vil det metallet som er lavest i spenningsrekken fungere som anode for både drevet og det andre metallet, og forsvinne først. Redigert 26.April.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 26.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2011 Jeg har byttet alle anodene til aluminium. Nå sitter bare "finnen" over propellen igjen, og den er i zink. men det går vel bra Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
tkb Svart 26.April.2011 Del på Facebook Svart 26.April.2011 Jeg ville definitivt kjørt med samme type både på motor og drev, og ikke mixet disse. Tok endel telefoner da jeg hadde CMD ES 200 med Bravo 3, og dette var konklusjonen fra flere hold. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.