36 Startet 27.April.2011 Del på Facebook Startet 27.April.2011 Er snart klar for bunnsmøring av båten,er det godt nok å grunne der som treverket er bart? Og hvilken grunning bør brukes ??? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 27.April.2011 Del på Facebook Svart 27.April.2011 Hvilken type bunnstoff er det på båten fra før og hvilken type bunnstoff planlegger du å bruke på båten? Sitér dette innlegget Link to post
36 Svart 27.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2011 Det ser ut til å vere kobberstoff,kommer sikkert til å bruke det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 27.April.2011 Del på Facebook Svart 27.April.2011 Dersom det er brukt kobberstoff kan bare flekker grunnes med Black Varnish før hele bunn males med nytt kobberstoff. Skal du bytte til selvpolerende bunnstoff må gammelt bunnstoff overmales med en passende grunning, f.eks Jotun Vinyl primer. Jeg hadde tidligere en tresnekke der jeg skiftet fra kobbestoff til selvpolerende bunnstoff. Jeg grunnet bare flekker med Black Varnish og påførte ett strøk Star MPS primer for tre og stål på hele bunn før overmaling med Star MPS selvpolerende bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.