Joakim Brunsvik Startet 28.April.2011 Del på Facebook Startet 28.April.2011 Heisann, jeg har oppdaget at jeg har en slags sopp på plata mi foran i båten Er det vanlig å få dette i en båt? Kan jeg forhindre det med noe? Sitér dette innlegget Joakim Brunsvik Link to post
spjærøy26 Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 vask med soppdreper og verandavask.. etterbehandle med linolje er en løsning :-) det kommer på ubehandlet treverk Sitér dette innlegget Link to post
Joakim Brunsvik Svart 28.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2011 (redigert) ubehandlet? Jeg har jo lagt på 3 strøk med lakk som gjør at treet ikke trekker til seg vann, men det hjalp vel ikke med soppen det da. Men der du ser det er helt dekka av sopp, den biten er ubehandlet, men det er bare en tre-bit som jeg har legget i mellom plata og (hva skal jeg si) forrut i båten for at ikke plata skal ligge å vibrere Takk for tipset , det er jo ikke så farlig for man ser ikke soppen før man ser inn i luka, men jeg bytter bare ut klossen med en som er lakka Redigert 28.April.2011 av Joakim Brunsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Joakim Brunsvik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.