Bidevind Startet 28.April.2011 Del på Facebook Startet 28.April.2011 Etter vinteropplag er dekket som vanlig skittent. Dette sitter godt fast i den ruglete delen av dekket. Har forsøkt mye forskjellig av superprodukter, vanlig jiff og skuring etc men synes ikke jeg kommer i mål. Hva er beste tipset ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 neglbørste og hugos skurekrem Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 (redigert) prøvde meg litt fram får en uke siden når e fant ut av dekket var veldig skittent. Prøvde med Hugos skurekrem, men kommer ikke ned i den ruglete overflaten.. Gikk i garasjen og fant en dunk Jif bilshampo. Tok ca 50 /50 med vann og shampo oppe i en flaske, deretter helte det utover dekket, vente 2-4 min og spylte med høytrykkspyleren, Gikk jo vekk med en gang, gjorde dette 2 ganger sån at e fikk det helt rent. Redigert 28.April.2011 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Jif bilshamp - er det rubbing og shampo i ett? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Antar at det er shampo. Heiv vertfall bare på en ganske kraftig blanding, så spylte av meg høytrykksspyleren. brukte 10 min å rense hele dekket på sjekta.. Kan vise et bilde før og etter vis e finner det Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Jeg sprøyter bare på kaldavfetting fra Biltema (blanding ca 1:5) og høytrykksspyler etterpå. Det blir rent som rakkern. Polerer selvsagt etterpå. Jeg polerer for hånd. Noe poleringsmiddel blir det nok igjen nede i "ruglene", men jeg synes det blir veldig bra. Jeg tror nok det er høytrykksspylinga som er nøkkelen. Sitér dette innlegget Link to post
Florida Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxx xxx xxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx Kommentar fra moderator: Reklame med link til Finn-annonse fjernet.Firma registrerte seg og spammet umiddelbart 4 tråder med fordekt tekstreklame. Nesten fristende å vekke "baatplassens Hall of Shame" til live igjen... Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Florida: No har du posta til saman fire innlegg i forumet. Alle postane dine anbefalar same produktet. Er du leverandør av dette produktet, bør du opplyse om det! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Steinsvik: Flott at dere følger med, jeg har kontaktet Florida ang. dette. For å si det sånn, man skal ha en meget god forklaring hvis man melder seg inn på forumet og starter med å poste noe som har preg av tekstreklame i flere tråder der det passer inn. Spes. hvis dette er det eneste man har å bidra med... Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Ja, ingen (bortsett frå leverandøren) er tent med subjektive anbefalingar av produkt. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Christel III Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg hadde en skikkelig utvendig vask av båten nå før 17. Mai. Kjøpte maritims båtvask, og laget en sterk blanding i en bøtte og vasket hele båten med kost. En lett spyling med slangen etterpå for å få vekk såpen, så var den god som ny. Må si jeg ble ganske imponert over at det ble så rent med kun èn vask:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Vidar B Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg kan anbefale biltema`s: "Black streep remover". Spray på i overskyet vær , vent 5 minutter og så høytrykkspyling. Men biltema`s kaldavfetting samt felgrens virker like godt!! Felgrens gir litt pustebesvær så den er skummel! Sitér dette innlegget Link to post
ken.net Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Har prøvd denne, og den fungerer meget godt. Link Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.