nani17 Startet 29.April.2011 Del på Facebook Startet 29.April.2011 Hei Har en gammel mariner 5 hk. Når jeg startet denne gikk den helt normalt, men jeg fikk den ikke i gir... Noen som vet hva som må gjøres, og hva problemet her? Setter stor pris på all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 29.April.2011 Del på Facebook Svart 29.April.2011 Hei! Jeg ville startet med å sjekke at overføringsstagene, leddene og opplagringene for disse ikke er kommet i ulage på noen måte. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 29.April.2011 Del på Facebook Svart 29.April.2011 Er det gear spaken som sitter fast? Vist den ikke rikkerseg er det for att spaken har irret fast! Ta og skru ut alle skruene under underdekslet som holder motorhode fast i stammen, løft deretter vek motorhode vekk fra stammen . Nå kommer du til gear spaken bak side skru ut skruen som holder staget og fjern staget. Bruk varme på gjennomføringa til gearspaken mens du prøver å vri på spaken, dra spaken utover mens du vrikker . Ta spaken helt ut rens hullet smør med fett og bytt oringene som er der ,monter sammen og kjør pent. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
nani17 Svart 29.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2011 (redigert) Takk for gode svar! Skal prøve dette :) Bernt: Jepp, girspaken vil ikke røre seg.. Redigert 29.April.2011 av nani17 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.