Netics Startet 29.April.2011 Del på Facebook Startet 29.April.2011 Tror båten heter Otasport 420. Lurer på om motoren skal ha lang eller kort stamme? Finished! URL to image is: https://baatplassen.no/bildearkiv/33/33155/otasport.jpg Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 29.April.2011 Del på Facebook Svart 29.April.2011 uten noen risiko for å bli skutt her vil jeg mene den skal ha kort stammet motor ... Sitér dette innlegget Link to post
Joakim Brunsvik Svart 29.April.2011 Del på Facebook Svart 29.April.2011 Er helt enig om at du trenger kort stamme, men hvis du har sjansen så mål fra toppen av hekken og ned til bunnen av kjølen Hvis det er mindre enn ca 42 cm så må du ha kort stamme Sitér dette innlegget Joakim Brunsvik Link to post
ibizafan Svart 1.Mai.2011 Del på Facebook Svart 1.Mai.2011 den skal ha KORT STAMME 38 cm. hadde en sliken på slutten av 80 tallet med 25 hk evinrude min førte båt! Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.