Maggas Startet 30.April.2011 Del på Facebook Startet 30.April.2011 Byttet over en 98mod Yamaha 2takt 115HK. Og når jeg starter den nå så vil den ikke stoppe. Har jeg koblet noe feil. Det var jo bare 3 store koblinger i motoren. De er jo nesten umulige å koble sammen feil. Noen som har gode tips? Er sol og fint vær, så jeg kunne tenkt meg en tur på sjøen for å prøve den. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.April.2011 Del på Facebook Svart 30.April.2011 Det var jo bare 3 store koblinger i motoren. De er jo nesten umulige å koble sammen feil. . Tydeligvis ikke siden den ikke stopper. Skal jo stoppe når du enten drar ut dødmannsknapp eller vrir om nøkkel på tenninga. Ville vel sjekket der først før en begynner å rote med andre ting. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 30.April.2011 Del på Facebook Svart 30.April.2011 Du må måle dødmannsknappen og sjekke at den er i orden. Ledningene er som regel sort, hvit eller sort/hvit på Yamaha. Når ledningene er koblet sammen stopper motoren, altså når knappen aktiveres og motoren skal stoppe, skal det være kontakt mellom ledningene. Sitér dette innlegget Link to post
Maggas Svart 20.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Det var et brudd på den hvite ledningen . Virker nå. Ledningen var helt svart og sprø. Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Hadde akkurat samme problem med min Yamaha 140, var brudd i den hvite ledningen. Så denne tråden tidligere og tenkte jeg skulle tipse deg om det men jeg hadde ikke tid Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.