Jump to content

Fjernstart av kjøleskapet i båten?


Coronet

Recommended Posts

På hytta har vi ikke 230v strøm men kun 12v solcelleanlegg. Til oppvarming har vi en Wallas parafinbrenner med "hyttevokteren" som kan startes med en tekstmelding. Er veldig fornøyd med denne løsningen som gjør at vi kommer til varm hytte midtvinters. Nå skal jeg montere kjøleskap i båten og tenkte det ville være flott å kunne starte dette noen timer i forveien på tilsvarende måte.

Er det noen som kjenner til en løsning til dette "problemet"?

Link to post
Share on other sites

Til min bruk, -start av ett kjøleskap, hva vil være det beste valget mellom den på ebay Waferstar eller denne fra Elfa Elfa ?? Noen som kan foklare?

Jeg er godt fornøyd med den jeg har, den er billigere og har 2 relé´er som kan styres hver for seg. Fordelen med og handle fra Elfa er jo at de holder til i Norge, det gjør evt. reklamasjon ol. lettere, den har kun 1 relé kontakt men det er jo kun det du trenger.

 

Er penger det viktigste handler du på ebay, er tryggheten ved og handle i Norge det viktigste handler du hos Elfa.

Redigert av Kalle74 (see edit history)

Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt.

Link to post
Share on other sites

Er penger det viktigste handler du på ebay, er tryggheten ved og handle i Norge det viktigste handler du hos Elfa.

Blir vel ikke så veldig stor prisforskjellen når frakt/moms er betalt? Kommer vel ofte et gebyr til befrakter for tollbehandling også...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...