StianFørland Startet 1.Mai.2011 Del på Facebook Startet 1.Mai.2011 Hei jeg leter etter en tohatsu kontrollboks 9,9 hk hvis noen vet hvor jeg finner det så kan du være så snill og svare på spørsmålet mitt Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2011 Del på Facebook Svart 1.Mai.2011 Selve kontrollboksen kan du kjøpe i en vanlig butikk som selger båtutstyr. Slike bokser kan brukes på alle motormerker. Så trenger du kabler, her må du ha noen som er beregnet for Tohatsu. Det får du også i butikken. Dette er den vanligst typen. Er avhengig av å festes skikkelig godt, holder ikke med noen karosseriskruer i innerskroget. Denne er mye bedre, men kan være vanskelig å få tak i. I tillegg må du ha festebraketter på motoren (hvis det ikke allerede sitter på) Dette må kjøpes hos merkeforhandler og kan være utrolig dyrt for bare noen smådeler. Sitér dette innlegget Link to post
StianFørland Svart 1.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2011 ok men jeg har leitet i alle butikker og jeg finner ikke tohatsu men takk for at du svarte Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mai.2011 Del på Facebook Svart 1.Mai.2011 Som sagt, selve kontrollboksen trenger ikke å være Tohatsu, er kun festene på motoren som må kjøpes originalt hos Tohatsu forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Båtverkstedet Svart 1.Mai.2011 Del på Facebook Svart 1.Mai.2011 Gi meg modellnummeret på IM så skal jeg fortelle deg prisen på monteringsettet på motordelen. Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 6.Mai.2011 Del på Facebook Svart 6.Mai.2011 (redigert) Hei! Har en slik en liggende http://www.maritim.no/motor-styring/gass-og-gir/kontrollbokser/sidemontert-kontrollboks-1-spak-hvit om det er intresangt å kjøpe brukt! Ta kontakt her på Baatplassen om du er intrisert! :) Har muligens noe av de festene til wirene på motoren også, men må sjekkes opp! Redigert 6.Mai.2011 av meldaln (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.