Jump to content

Den store båtplass-tråden


Arimar

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

tror vel de som leter etter faenskap klarer det utmerket uavhengig av om de vet om båten din ligger med baugen inn eller ut.

 

Det er vel ikke sånn at ingen andre enn deg vet om flytebrygga som du ligger i?

 

 

Om noen ville stjele noe fra min båt som ligger i den lokale småbåthavna så tror jeg de gjør det uavhengig av hva som står her på båtplassen eller ikke.

 

Men vi lever jo i et fritt land så dere står jo fritt til å ikke skrive hvilken vei båten ligger

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Jippi :flag: :flag: :flag:

 

Etter 4 år på venteliste fikk jeg i dag tildelt båtplass i Tønsberg Båtforening Ollebukta. Nå er det slutt på den laaaange turen ut Drammensfjorden og over Breiangen for å komme til paradis :thumbsup:

 

Dette synes jeg slett ikke var veldig lang tid å vente med tanke på at det er en stor plass som koster 2500,- + en vakt pr. sesong !

Biloppstillingsplass med eget parkering-bevis følger også med....

 

Tønsberg Båtforening Ollebukta

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Jippi :flag: :flag: :flag:

Etter 4 år på venteliste fikk jeg i dag tildelt båtplass i Tønsberg Båtforening Ollebukta. Nå er det slutt på den laaaange turen ut Drammensfjorden og over Breiangen for å komme til paradis :thumbsup:

Gratulerer! Overraskende kort tid å vente. Jeg trodde at man måtte påregne langt flere år i et såpass populært område.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Når jeg satte meg på "venteplass" for 4 år siden var det 35 stk foran meg i køen. Dette er en relativt stor havn med ca 380 båtplasser. Med tanke på at de først gir plasser til beboere i Tønsberg(tror jeg) så er jeg også litt overrasket. Jeg har hatt plass der for mange år siden som jeg sa opp, men nå blir det ikke oppsigelse i overskuelig fremtid.

 

Får bare oppfordre folk til å ha tålmodighet om de ønsker seg en plass et spesielt sted, det kan lønne seg :cheers_wine:

 

(Hører til historien at jeg nok gjør Vestfolding av meg i løpet av en 10-15 år tid også)

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...