tony_Johansen Startet 2.Mai.2011 Del på Facebook Startet 2.Mai.2011 Lekkasjen er på styrbord side. Den er av beskjedent omfang, men ønsker å få tettet den. På mange båter løses dette med å presse inn fett via smørenippel. Problemet er at jeg finner ingen smørenippel i min Princess 35. Skal det finnes en smørenippel? Hvis ikke, hvordan får jeg tettet vannlekasjen? Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 Jeg vil tro du har vannsmørt aksling og da er det bare å stramme til forsiktig på akslingen så skal problemet være løst. OBS! Ikke stram til for mye!!! Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 Hvis denne har samme hylser som på -87 mod. så finnes ingen fetnippel på disse. De tetter med o-ringer som sitter inne i hylsa. Disse blir slitt over tid og slipper inn litt vann. Roret må ned og o-ringer på byttes. Jeg vet det er andre som har montert smøre nipler, men det har ikke jeg oppskrift på.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.