Jump to content

MD21B Støtstenger faller ikke på plass.


TLSA

Recommended Posts

Hei!

 

Har byttet toppakning +++ på min MD21B. 2 av støtstengene vil ikke falle riktig på plass. Ser ut til at det er ventilløfter som ikke ligger riktig. ventilløfter / tappet - nr 7 her

Planen var å fikse dette igjennom "inspeksjonslukene" på siden, men da ikke jeg klarer å få av eksosmanifoilen, får jeg heller ikke av lokkene...

 

Noen triks, anyone?

 

Folk liker jo bilder her, så her er et av oljekjøler før rens. Det viste seg at denne var en av de bedre! ;)

img_0043.jpg

 

Motoren..

img_0048.jpg

Link to post
Share on other sites

Du har vel ikke hatt ventilløfterene ute for å skifte toppakning? Hvis de ikke er rørt skulle de jo ha stått på plassen sin.

 

Hva er egentlig problemet? Får du ikke støtstengene ned i hullet sitt i ventilløfteren?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

De ligger vel nedi ei skål som muligens har vridd seg. Detalj 7 på bildet. :headbang: Dette opplevde jeg, men jeg fikk av manifoilen, så det var ikke noe problem :thumbsup:

 

Jepp, det jeg er redd for.. Takk for svar, manifoilen må av.

Link to post
Share on other sites

Ja de er lei å få på plass uten å ta den av. :rolleyes: Har du prøvd å pirke litt i dem med en stiv ståltråd da? Kan jo ha flaks :yesnod:

 

Ja, pirket og rørt;) Får de ikke på plass. Ikke så lett å se hva som foregår nedi det lille hullet akkurat ;)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...