Jump to content

montering av zodiac gummibåt


hanto1

Recommended Posts

Fikk en Zodiac 260? gummibåt med på kjøpet da jeg kjøpte bruktbåt i høst. Har nå pakket opp bylten og skjønner ingenting av dørksystemet ( har montert baugen som sier seg selv)Det er 2 plater med bredere felt i den ene enden som skaper hodebry.

Har noen en monteringsanvisning liggende som kan sendes på mail? Det er også 2 aluminiumsprofiler( med spor) med ( ca 1 m lange) Regner med disse også skal monteres et sted?

Skal dørken i før båten blåses opp?

Beklager mange dumme spørsmål men har absolutt ingen erfaring med gummibåter.

Link to post
Share on other sites

-men første gangen i sesongen den skal monteres er alt glemt :)

 

Kunne tenkt med en slik demovideo for montering av kalesjen. Hadde glemt alt fra i fjor og sloss :boxing: med kalesjeuhyret på akterdelen bak targaen i tre kvarter før jeg fant en enklere måte enn i fjor :cool: . Det hjalp ikke på saken at jeg var drit sulten og lavt blodsukker og ble blodfattig i amene. Ikke lett å holde kalesjebøylen på en bestemt plass og samtig håndtere en treg glidelås som fester bøylen i kalesjetaket.

Det var riktig nok ingen i nærheten men jeg er sikker på at det sto noen i et stuevindu og så på ...

 

Moralen er: ikke monter motstridig kalesje på tom mage. Det samme gjelder vel gummibåten.

Redigert av Eureka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...