Jump to content

Forslag til rep. objekt (11-15 fot)


KristianH

Recommended Posts

Hei!

 

Frå før av har eg ein Hasle Summer Fun, men til hausten har eg lyst å kjøpe meg eit rep. objekt. Båten må vere mellom 11 og 15 fot. Helst ikkje meir enn 13. Båten må også ha dekk, eller vere ein "panserbåt" som nokon vel å kalle dei. Viss det er lett å få tak i utstyr til den, er ikkje det nokon ulempe.

 

Så eg lurer altså på om det er nokon som veit om nokre gode båtmerke som tilsvarar mine ønsker. Har sett ein del på Selco båtane blant anna.

 

Takk på førehånd!

Link to post
Share on other sites

Kjøper du ett rep. Objekt gjør du det samme som jeg gjorde i fjor. :flag_bp:

Jeg har også summerfun:)Kjøpte den splitter ny med 15 hk Yamaha 1 juni 2010. På høsten kjøpte jeg ett rep. Objekt. Da fikk jeg en with dromedille 10 fot med en Tohatsu 9,9 (15) for 5000,- Første jeg gjorde var å fjerne rattkonsoll sete, frambur og fenderlist. Men når jeg begynte med slipemaskina skjønte jeg fort at dette ikke ble en liten jobb. Denne båten var sparklet mye under lakken..... Så fikk meg en stor pussejobb.. Holder på fortsatt. Skal lage en oppusingstråd;)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...