Mørebas 140 GT Startet 2.Mai.2011 Del på Facebook Startet 2.Mai.2011 Hei Nå er det ikke lenge igjen til sjøsetting, og skal kjøpe meg båthenger til en 14'foter. Så ser jeg at de har tilbud på henger hos Jula(.no), Dinghy båthenger: http://www.jula.no/bathenger-dinghy-trailer-126482 Noen som har prøvd denne hengeren, erfaringer med denne? Sitér dette innlegget Ka skulle man gjort uten havet, bært båtan? Link to post
GlennIversen Svart 3.Mai.2011 Del på Facebook Svart 3.Mai.2011 Er nok ingen henger jeg ville hengt bak på bilen for så å reist mange metrene med. Dette er en henger du ikke får skilt på, og tåler ikke så veldig mye vekt. Fungerer nok greiest som en opplags-henger for RIB / Gummibåt eller annen lett plastbåt. Små hjul og ganske lav og utrolig "myk" i stålet. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Marius Engel Svart 25.September.2019 Del på Facebook Svart 25.September.2019 Lurer også på denne og biltema sin. (Ingen sv de kan registreres). Skal brukes til å frakte 4,4 meter lang jolle på mindre enn 150 kilo bare noen hundre meter. Fordelen med disse båthengerne er at de kan demonteres og pakkes vekk. Alternativt er Tiki BE600-R, som man kan skru av draget på med to bolter. Men denne koster mer enn 3 ganger så mye, og tar større plass sammenpakket. Noen som kan si noe om båthengerne fra Biltema og Jula? Sitér dette innlegget Link to post
Ruffen54 Svart 25.September.2019 Del på Facebook Svart 25.September.2019 Har ikke erfaring med disse hengerene, men de bør passe helt fint til ditt bruk. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.September.2019 Del på Facebook Svart 26.September.2019 har en slik til Opplagshenger til en 14foter. Den fulgte med båten til sønnen men der har vi annen henger. støttebukken forran er merkelig utformet og for lav. Virker som en solid henger, men er jo av enkleste sort. Vi har den bare stående på naustbrua Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
nordan family 27 Svart 26.September.2019 Del på Facebook Svart 26.September.2019 Ligger flere av dem på finn, så det er mulig å få en slik billig. Gjorde samme vurdering selv i forrige uke. Men jeg kom til at jeg mange ganger har kjøpt noe billig, for deretter bli skuffet, og kjøpt noe ordentlig likevel. Altså det som skulle være billig ble egentlig unødvendig dyrt. Jeg endte med en ny Brenderup Basic 600 U til 8990,- for ikke å gjøre samme feilen en gang til. Den tar imidlertid mer lagringsplass og kan ikke demonteres. Men kommer ferdig med nesehjul, vinsj og med skilter på. Og har en brukbar annenhåndsverdi om jeg skulle angre meg. Sitér dette innlegget Link to post
Marius Engel Svart 26.September.2019 Del på Facebook Svart 26.September.2019 nordan family 27 skrev for 9 timer siden: Ligger flere av dem på finn, så det er mulig å få en slik billig. Gjorde samme vurdering selv i forrige uke. Men jeg kom til at jeg mange ganger har kjøpt noe billig, for deretter bli skuffet, og kjøpt noe ordentlig likevel. Altså det som skulle være billig ble egentlig unødvendig dyrt. Jeg endte med en ny Brenderup Basic 600 U til 8990,- for ikke å gjøre samme feilen en gang til. Den tar imidlertid mer lagringsplass og kan ikke demonteres. Men kommer ferdig med nesehjul, vinsj og med skilter på. Og har en brukbar annenhåndsverdi om jeg skulle angre meg. Jeg finner ingen på finn. Hva søker du på for å finne de? Har du noen link til båt på vestlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.