Jump to content

Oppgradering av US versjon av lowrance HDS plotter til 4.0. noen ?


Ulv I

Recommended Posts

Var ikke plass til hele beskrivelsen i emnet feltet..

men.. Er det noen her som har en US versjon av lowrance HDS plotter og oppgradert til software versjon 4.0 som nettopp er sluppet?

Siden båten min er fra brasil og utstyret er handlet i det området er nok plotteren fra usa også, men den er produsert før mars 2010 (når de begynte med geofencing.. men er usikker på om geofence slår inn om jeg oppgraderer enheten eller ikke..

på div forumer står det at dette er en hardware sak, mens andre sier det er en software sak som kan aktiveres ifm oppgradering av enheten.

Jeg får ingen klare svar på om det er trygt å oppgradere eller ikke..

 

ser at versjon 4.0 er vist en større oppgradering som gjør enheten raskere og flere funksjoner osv..

 

nok en grunn til å velge furuno eller garmin neste gang..

Redigert av Ulv I (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Må bare legge til at oppgraderingen gikk bra.. geo gjerdet slår tydeligvis ikke inn på modeller produsert før mars 2010.. bare så synd at lowrance ikke informerer bedre...

nå kan en vist få låst opp us modeller som er utenfor usas sone.. koster bare 750 euro.. :puke:

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...