Jump to content

Tenkt deg på cruise? Her er en video fra Colorline Fantasy.


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Kjempebra film:) Ja Color Fantasy er noe for seg selv. Får vel ta med meg fruen en vakker dag, men er redd den handlegaten vil ruinere meg.

Men igjen, likte veldig godt videoen, avslappende musikk og noen drinker som fristet noe voldsomt. he he :)

Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord!

Link to post
Share on other sites

Har vært på to turer med Magic og synes det var det overveldende flott. Supert med pubèr midt i handlegaten og flotte resturanter.. Showet var også begge gangene stilig , selv for en mann som hater show og teater..

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Hei

Ja, det var fantastisk. Vi var også spesielt heldig med været, strålende sol, og helt vindstille.

 

En tur man kan si passer for alle, eller hva?

 

Mvh Jakob

Båtfrelstmagasinet

www.baatfrelst.com

(Under utvikling)

Link to post
Share on other sites

For 13mnd siden reiste eg med Oasis Of The Seas. Etter det så blir det nok ikkje lett å få meg ombord i Fantasy igjen. Fin film du har laget.

 

 

Hehe. Har du vært på Costa Serena, så er det ikke lett å komme ombord i Oasis heller :nonod:

 

Kjempe fin film du har laget BF :thumbsup: Hvilket redigeringsprogram brukte du?

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Dette blir offtopic. Costa Serena har eg ikkje vært ombord i. Ser den har mannskap på 1100. Oasis hadde mannskap på ca 2100 når eg var med. Serena er ca 290 meter lang, Oasis ca 360 meter. Colour Fantasy er 224 meter. Da får vi litt forståelse for størrelsene på desse byggene.

Link to post
Share on other sites

Jeg har vært på tur med Fantasy 1 gang, og Magic 2 ganger. Svigers begynte plutselig å spandere tur i vinterferien for hele familien. Flott tradisjon! :thumbsup:

Fine båter, og fine turer for hele familien.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Hehe. Har du vært på Costa Serena, så er det ikke lett å komme ombord i Oasis heller :nonod:

 

Kjempe fin film du har laget BF :thumbsup: Hvilket redigeringsprogram brukte du?

 

Hei KF

 

Redigeringsprogrammet vi har brukt heter Imovie, og er spesielt til Mac, og apple produkter.

 

Mvh Jakob

Ansvarlig redaktør

Båtfrelstmagasinet

Link to post
Share on other sites

Hehe. Har du vært på Costa Serena, så er det ikke lett å komme ombord i Oasis heller :nonod:

 

Hva er det med Costa Serena som gjør denne så mye bedre enn Oasis og andre skip du har vært på/sammenligner med?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Hva er det med Costa Serena som gjør denne så mye bedre enn Oasis og andre skip du har vært på/sammenligner med?

 

Jeg har ikke vært på noen av skipene enda, men en bekjennt av meg har vært ombord på begge, og jeg skrev det han sa. Etter hva jeg fikk se på bildene, så syntes jeg Costa Serena så bedre ut innvendig.

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke vært på noen av skipene enda, men en bekjennt av meg har vært ombord på begge, og jeg skrev det han sa. Etter hva jeg fikk se på bildene, så syntes jeg Costa Serena så bedre ut innvendig.

 

Så du mener din bekjentes uttalelse er bevis nok for deg til å uttale deg som om du har førstehånds kjennskap til at Oasis er problematisk å komme ombord i etter å ha vært på Costa Cerena? :rolleyes:

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Ikke vær positiv, ikke si noe bra, ikke si hva du mener, ikke tro at du får siste ordet, Kaptein Fredrik. Snart våkner Mouche!i

 

Har vært våken lenge allerede! :tongue:

 

Grunnen til at jeg spurte var at Kaptein Fredrik har mere enn en gang fremhevet akkurat dette skipets fortreffeligheter uten at noe som helst konkret har vært nevnt. Er litt opptatt av cruise generelt, har vært på en del og har planer om flere. Har foreløpig holdet meg til RCCL/Celebrity, men er åpen for andre skip/selskap. Cruise er en flott ferieform en gang i blant, og kan anbefales! :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Tror nok at de fleste nordmenn vil oppleve de fleste cruiseskip som noe mye glitter og fjas, men forskjell på skipene. Siste skipet jeg var på (seilte med) var Celebrity Solstice og der bærer innredningen på noen områder til en viss grad preg av den minimalistiske stilen som råder, men nok er i ferd med å gå over?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...