Jump to content

Hva er forskjell på mercury viking og mercury seapro?


Sturee

Recommended Posts

seapro er vel 6, 8 og 10 hk blokk. kan ikke trimmes mere var beskjeden jeg fikk den gangen jeg hadde seapro. Så vikingen er vel en helt annen motor.

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

Hmm, det tror ikke jeg, det tror jeg har noe med modell å gjøre, at 9,9 motorene som var før 95 ikke kunne gjøres om, selv om de var like under som viking motorene. og motorern jeg hadde før var lik men en 9,9 før 95, sea proen er mye sprekere en den.

 

Eneste jeg har sett er en anonse med en 55hk sea pro, der sto det at det var en arbeidsmotor med bra skyv, akkuratt som dagens bigfoot, men det kan jo hvem som helst skrive som har en annen type og vil selge for mer, så jeg vet ikke.

Link to post
Share on other sites

Forbaska forhandler, her byttet jeg ut en velfungerende 10 hk med en skranglete 25 hk for noen år siden, pga at de sa at den ikke kunne oppgraderes til 15. :headbang:

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...