trainman Startet 4.Mai.2011 Del på Facebook Startet 4.Mai.2011 Skal olje teakdekk og dørk i liten daycruiser. Hva er det enkleste å bruke. Svamp, kost eller noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Jeg har pleid å helle oljen ut på teaken og dra den ut med fille eller svamp. Men nå oljer jeg ikke. Skjønner ikke vitsen med det Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 (redigert) Jeg brukte pensel med svamp i år. Utmerket og presist. Kjøpte på Biltema, en pakke med 3 svamphoder og ett skaft. Det er om å gjøre å unngå søl på gelcoat, selv om du tørker bort med en gang sitter det litt igjen. Og det blir stygt. Redigert 4.Mai.2011 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Svamp eller en gammel t-skjorte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.