frosty Startet 5.Mai.2011 Del på Facebook Startet 5.Mai.2011 hei. Under feilsøking på min gamle Wallas 2000 klarte jeg å rive gjengene på retur-ventilen i bunn av brennkameret. Den som er merket med 7543 i manualen. Er d noen som vet om en butikk som kan ha denne? Har snakket med Sunwind og Termomarin. Begge sier at det er nesten umulig å finne denne delen? Om ikke kan dere sende bud på en dele wallas 2000 i veldig go stand =D mvh Helge Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Det er en kar her inne som har nick "Wallas service". Han har spart på flere deler gjennom mange år. Send ham en melding. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
frosty Svart 6.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2011 takk...nå har sendt han en mail=) Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 6.Mai.2011 Del på Facebook Svart 6.Mai.2011 Dersom Wallas Service ikke kan hjelpe deg (noe jeg er helt sikker på at han kan), IM meg. Mulig jeg har delen du trenger. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.