Mogens Startet 6.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2011 Heisann. Det er vel fort noen som eier eller har eid en Summer Family. Jeg er en kar på 191cm og lurer litt på lengdene på køyene i båten. Er det noen som vet noe om dette? Får jeg plass noe sted ?? Mvh Mogens Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
windy26 Svart 6.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 har hatt min 1988 modell siden 2007 , ligger i piggen foran med bena stikkende under sitte gruppa sammen med kona , jeg er 187 og har mere plass i lengden , kan ligge i ac også ikke problemer med lengden her eller ;.) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Har ikkje målt eller tenkt over det, er 184. Eg kan måle i løpet av helga om du vil. Heimehelg, men tenkte ned å montere nokre nye knagger Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mogens Svart 7.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 Så bra. Da høres det ikke ut som det skal bli et problem . Og er du (Sæbø) nede i båten og har 40 sekunder til overs så vær så god . En annen ting. Det kan se ut til at jeg kun får meg en 3 meters plass i år, hvor jeg vet at alle anbefaler 3,5m. Spørsmålet er, er det mulig å få den inn på en 3 meters plass, eller viil du være garantert å ripe den opp osv.? Det blir nok ytterst få turer i sommer da jeg skal flytte og drive mye med det... Mogens Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Kodvaag Svart 7.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 Skal du ikke bruke båten noe særlig i sommer, vent til høsten med å kjøpe den. Som kjøper av en gammel norsk båt på høsten så har du sterke kort på hånda for pruting. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Mogens Svart 7.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 I know, men vi får nå se . Mogens Sitér dette innlegget Pioner 8, With 10, Pioner 13, Rana 16US, Nor-Dan Summer Family 27 Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 Har ikkje vert nede ennå, men oppdrag mottat. Båten er vistnok 305cm bred, dette måles vel på det bredeste, oppe ved fenderlisten. Så 3 m burde holde om du har fendere på. Men her bare synser eg Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.