mflare Startet 7.Mai.2011 Del på Facebook Startet 7.Mai.2011 Hei alle kapteiner. Jeg har en Hanto 24 med en bmw d35 motor. Den skal jeg bytte olje på for første gang. står i instruksjonsboka at jeg må pumpe ut olja fra peilepinne hullet. Men er det noen som har erfaring med denne motoren som kan fortelle meg hvor jeg skal helle ny olje på igjen? For meg så ser det ut som om ny olje må inn samme hullet. Står jo ikke noe om det i instruksjonsboka;) Erik Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
pipp Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 http://www.nauticexpo.com/prod/bmw-marine/pleasure-boat-engines-in-board-diesel-engines-30-40-hp-indirect-injection-natural-aspiration-22117-52849.html Er den røde pluggen under luftfilteret? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
mflare Svart 7.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Ja den røde pluggen er peilepinnen. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
M/B Nordheim Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 (redigert) Har BMW D50 i den eine Mørebasen min, det er samme motorkonstruksjonen som din bare med ein syl meir en på din. Du har ein oljeavtappingsplugg i botnpanna rett nedanfor oljefilteret ditt. Er selfølgeleg komplett umuleg å få tak i , eller tappe av når motoren står i båten. Skal ta ein tur nedi båten å sjå litt, kjem med tilbakemelding. Redigert 8.Mai.2011 av Batalden (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post Share on other sites More sharing options...
M/B Nordheim Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Var nedi og kikka litt, eg har ein slange frå botnpanna og opp som eg kan suge olje frå, men han er ikkje meir enn 10 mm ø så olja må vera driftsvarm skal ein få noko ut der. Det kan nok vera like greitt å suge den ut av peilepinneholet med eit rør om du ikkje har slangen opplagt. Vil kansje også tru at du ikkje ser tappepluggen fordi ojekjølaren er i vegen. rektig så trangt og herleg. Det er rektig at påfyllinga av olje er også gjennom peilepinneholet, det er derfor det er så stor diameter på holet, har laga meg ei trakt av ei 1,5 l brusflaske som eg har skore botn utav, litt lettare å treffe. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post Share on other sites More sharing options...
mflare Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Kjempe tusen takk for veldig gode svar:) Det hjelper masse:) Erik Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
M/B Nordheim Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 (redigert) Takk for det, du har vel denne? Link Kan vera greitt å sjå motoren i atomer Redigert 8.Mai.2011 av Batalden (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post Share on other sites More sharing options...
mflare Svart 9.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 Se her ja. Den var fin og detaljert. Takk igjen. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.