KongKing Startet 7.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2011 Hei Jeg har en vindusvisker fra Maritim. Den har virket før, men sluttet og virke for et par år siden. Har ikke brydd meg med å reparere dette, men har nå fått ånden over meg og skal få dette i gang igjen. Problemet er at jeg ikke vet hvordan det skal kobles... Den har 3 koblingspunkter, der en er + og en er -. Har målt 12 volt mellom disse punktene så det er strøm frem til viskermotoren. Men det er et punkt til med en leding tilkoplet. Hva er dette? Og hvor skal denne? Jeg har sett på bryteren på dashbordet og der er den bare en ledning inn. Mulig det har falt av en ledning, for det ligger 2 løse ledninger med kabelsko i alt virrvaret av ledninger i dash'en. Noen som vet noe om dette og kan opplyse meg? KK Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 7.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 Den vindusvisker motoren jeg har er det konstant + på den ene, - på den andre og den siste har + i fra bryteren, konstatstrømmer er pga selvparkering Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Polarn Svart 7.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2011 Ellers så er alternativet å laske + ene, men da mister du selvpark. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2011 Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 8.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2011 Den jeg hadde, som var lik skulle ha minus inn på den siste tilkoblingen. Da min sluttet å virke hadde børstene rustet fast. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2011 Flott :-) Men da burde det være mulig å teste om motoren virker ved å sammenkoble minus på viskermotor med S på viskermotor? Mener jeg prøvde det uten at det funket :-( Takk for info! Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2011 Nå skjønner jeg mindre og mindre... Målte mellom + og - og det var 12volt. Mellom - og s var det minus 12 volt...? Hmmm... Åpnet viskermotoren og der var det mye rust, så det er mulig at motoren er kaput. Får kjøpåe en ny og teste det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.