Eirik_Rygjabø Startet 8.Mai.2011 Del på Facebook Startet 8.Mai.2011 Heisann. Har en tresnekke med en marna rg12 (8-12hk). Denne har vridbar propell, men da kan den bare manøvreres med revers og frem ute. "problemet" er at rorpinnen og "vridespaken" ligger såpass langt ifra hverandre at det blir en utfordring å manøvrere ved trange forhold... Jeg må vri spaken med tåa :S ... Så da lurte jeg på om det går ann å lage til en slags "styresnekke" til vridbaren slik at jeg kan manøvrere vridningen i førerposisjonen inne... Jeg har ratt styring inne... Blir litt rot her nå (er ikke så flink til å forklare ) men håper noen forstår hva jeg mener ... Jeg har hørt noe om sykkeltannhjul og kjede, men dette blir litt rot føler jeg :P Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 jada du får kjøpt ferdige sett til dette.. jeg har en sveiv inni førerhuset som jeg snur på, 5 gange fulldt frem 5 ganger bak fullt bak.. er god trening Sitér dette innlegget Link to post
Eirik_Rygjabø Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Vet du hvor jeg kan få tak i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Eirik_Rygjabø Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?... er fjernstyring til vridningen jeg skal ha tak i ;) Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 der ligger sveivomstyring til sabb til salg på finn, kan hende den passer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.