Flåten Startet 8.Mai.2011 Del på Facebook Startet 8.Mai.2011 (redigert) Har ei flytebrygge med motor som jeg kjører med på sjøen. Det er på tide å bytte isoporklossene som er flytelementene. Tidligere har det hvert klassfiber på disse isoporklossene, er det noe andre alternativer ettersom glassfiber er ganske dyrt?? Og hva må jeg gjøre hvis jeg må bruke glassfiber? Redigert 8.Mai.2011 av Flåten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Hvis du skal legge glassfiber utenpå så er det et triks å legge et tynt lag flislim på isoporen, da smelter den ikke bort! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Flåten Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Åja:) Takk Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mai.2011 Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 Det med flislim har jeg ikke prøvd, funker det virkelig? Vet bare at isopor blir til ingenting bare den hører navnet på polyester. Normalt bruker man epoksy når man skal dekke isopor med glassfiberlaminat. Mulig det er dette trådstater tenker på når han nevner "dyrt". (Epoksy er mange ganger dyrere enn polyester) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 9.Mai.2011 Del på Facebook Svart 9.Mai.2011 Flislim funker! en kompis fikk sine produsert på den måten, med polyester! prata med han som hadde lagd dem, han sa at et tynt lag gjorde susen! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.