Jump to content

Kjøp av Seadoo Speedster/Challenger el.lign, tips og erfaringer?


rvmossi

Recommended Posts

Hei!

Helt ny på dette forumet, faktisk helt ny på båtfronten også! Hehe.

Har tenkt en stund på å kjøpe meg en Seadoo Speedster eller lignende men har som sagt liten erfaring med båt.

 

Noen her som kan komme med tips ang. disse modellene? Noe man må styre unna? Holdbarhet?

Ligger jo en del på finn, noen er av plast og noen glassfiber. Hva er best her ?

 

Finnes det evt andre merker av samme båttype? Vannjet er ett krav.

 

Takker for svar!

 

Mvh Thomas

Link to post
Share on other sites

Vel nå er vel ikke en Seadoo jet båt en vannscooter da... så hvorfor moderator flyttet tråden hit er merkelig etter mitt syn..

 

Men alle definerer ting forskjellig... Dette er en Seadoo jet boat av typen det spørres om, og det er vel en båt god som gull det..

 

seadoo.gif

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Vel nå er vel ikke en Seadoo jet båt en vannscooter da... så hvorfor moderator flyttet tråden hit er merkelig etter mitt syn..

Forklaringen på det er enkel, iom at den har vannjet så trodde moderator at det var en vannscooter...

Flytter den tilbake nå.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...