Jump to content

Kobling av Bravo 2, et ledningspar jeg ikke vet hvor skal.

Cummins

Recommended Posts

Hei

Har nettop installert eit nytt bravo 2 drev og cummins mercruiser qsd 4,2 l 320 hk. Ut av drevet kjem det 3 sett ledningar,eit til mercatode (med plugg), eit til trimsensor (med plugg), men SÅ eit par med ledningar som har ho og hann rundstift??? Er det nokon som veit kvar desse skal koblast til?? Eg finn ikkje ein einaste beskrivelse nokon plass, verken på nettet eller i manualar om beskriv nettop desse to ledningane.Håpar nokon her veit kva eg snakkar om.

mvh Frustrert bravo 2 mann

regler.png

Eg har sjekka rundt på trimpumpen, men eg finn ikkje nokon tilkoplingsmuligheit der utover den ferdige pluggen frå ledningssettet levert med motoren. Den som kjem frå den "svarte boksen". Trimpumpa fungerer også, i lag med instrumentet som viser posisjon på tiltinga. Kan det vere endringar på motor i forhold til bravo 2. Motor er 2010 modell. Eg blir gal snart :-(.

antar at trim bryteren din er "totrinns" dvs at du kan trimme et stykke, men for å få full tilt (løfte skruen ut av vannet) så må du trykke ekstra... trim limit (montert på bb side av drevet)regulerer hvor høyt du kan løfte drevet før du må trykke inn "trinn 2"

Ergo antar jeg at ledningen på ett eller annet vis er i kontakt med trim bryteren din...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...