Jump to content

Oppblåsbare vester med fleece i nakken


Bitteliten

Recommended Posts

Vi har et par Craft oppblåsbare redningsvester i båten. De har ganske skarpe sømmer i nakken - hvilket ikke passer så bra sammen med sommer, slitt solbrenthet og liten bekledning oventil.

 

Jeg har lest her på forumet tidligere at det finnes oppblåsbare vester med fleece for i nakken. Jeg har sjekket med en forhandler av HH utystyr, men de har bare vanlige vester uten fleece for i nakken

Bilde

Jeg har forsøkt å søke på www.hellyhansen.com - men jeg innser at jeg er blitt for gammel og ukul til å finne frem på den siten. Noen som har tips?

Link to post
Share on other sites

På enkelte av Crwsavers 150N får du det. Jeg bruker en Crewfit daglig i opptil 12 timer sammenhengende med fleece stoff i nakken. Helt OK. De gamle uten var ett mareritt bare etter få timer. Jeg er ganske sikker på at du for det til 275N også. Vet ikke om det må spesialbestilles. Ring Drammen og hør, 32 20 25 30 eller e-mail office@crewsaver.no

Link to post
Share on other sites

Yes. Sats på Baltic. Skal du kjøpe ny(e) ville jeg vente til båtmessa i mars, hvis du har anledning il å dra dit. Elllers har gjerne forhandlerne som er representert der også parallelle tilbud. Kjøpte selv en flott Baltic-vest med fleece på messai vinter for knappe 1000-lappen.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg undersøkt en del om dette. Da jeg var hos Nidelv i Arendal var jeg en tur innom Maritim og en annen båtutstyrsbutikk som ligger ved siden av. Ingen av de hadde oppblåsbare med fleece i nakken - men det kommer til neste sesong. HH hadde visstnok ikke vester med fleece i nakken.

 

Jeg har fått tak i Baltic Winner med fleece i nakken. Betaler 750 kr/stk for de. Kjøper også en del seilvester for å ha vester til eventuelle gjester ombord også slik reglene krever (det skal finnes vester til alle som er ombord. Tror forelegg pg manglende vest er 500 kr, og en seilvest koster ca. 200 kr)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...