26 Gimsøy Startet 10.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2011 Hei. Jeg har en Thermo 1000 varmer i forlugaren i min Grimsøy. Forrige eier hadde ikke brukt denne og kunne ikke si noe om denne. Jeg åpnet den opp og ser at drivstoffpumpa ikke er der og det ser ut som det ikke er riktige brytere på den. Er det noen her inne som vet noe om denne? Har funnet ut at varmedoktoren i stockholm har deler men er det noen i Norge? Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
26 Gimsøy Svart 10.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2011 Ingen som vet hvor jeg får tak i deler i norge helst i oslo omr. Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Knut Baltic Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Prøv dette firmaet. Jeg mener det var her jeg kjøpte deler til min gamle Thermo Wallas i fjor. Han var veldig hyggelig og hjelpsom! Kontaktinformasjon for I.M.S. Sandefjord Per Jørgen Varild Besøksadresse Østerøyveien 33, 3236 Sandefjord Telefon 33 46 69 39 Telefon 33 46 69 40 Mobiltelefon 907 84 056 Knut Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Takker for tipset. Da skal jeg høre med han. Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
index Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Termomarin hadde i alle fall deler da jeg hadde en Termo tidligere. Veldig greie folk, sendte meg til og med et gammelt ledningsnett gratis når jeg trengte å skifte et par ledninger... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
26 Gimsøy Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Takker for den index. Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Strilegutt Svart 18.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2012 (redigert) Har et defekt styringskort (det som sitter i selve varmeren ) i min Thermo 2500. Noen som har en gammel Thermo liggende eller som vet hvor reservedeler kan skaffes? Redigert 18.Desember.2012 av Strilegutt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.