Jump to content

Ny båtsesong


rogeri

Recommended Posts

Båtsesongen 2011 er nå i sin spede begynnelse og i den forbindelse har jeg et lite hjertesukk å komme med.

Nøkkelordene er toleranse og hensyn til andre båtfarende.

La oss slippe innlegg og sterke scener med dertil sure oppstøt om Princessen eller de feite folka på flybridgen som holdt på å ”ta kål” på svigemor og bikkja samt at han bestefar som mista gebisset pga. noen idioter med en baktung båt med tsunamihekkbølger på slep, passerte akkurat da stettglass og hvitvinen var servert sammen med fiskebollene i hvit saus og termosen med varm kaffe som datt i fanget på onkel Arthur og som pga av skadene etter dette senere ble omdøpt til Hildur…!

Innleggene i denne sjangeren som tidligere høylydt har vært presentert her på forumet må nå få virke litt, før nye skrives inn……!

 

God sommer og god selas! :sailing:

Link to post
Share on other sites

.......passerte akkurat da stettglass og hvitvinen var servert sammen med fiskebollene i hvit saus ............

 

Fikk meg en god latter her, nydelig skrevet. Jeg tar innlegget til etterettning og legger snuta på båten opp mot bølgene, kommer det en som du nevnte , hvalfet slask på en flybridge med nesa i været med en 30 foter i halvplan 15 meter unna, opp bakfra, så skal jeg vinke og smile og ta han med i kveldsbønnen. Vi er jo i båt for pokker, litt østers og hvitvin på sokkene må vi tåle.

Redigert av Anders Haaby (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Men nå har da båtsesongen vart i 4,5 mnd allerede da, så spede begynnelse var for drøyt. Ellers enig med deg om fjordplogene! Ønsker alle fjordplogeiere ein fin sommer og for Guds skyld fortsett med praksisen med å finne fram fortøyninger og fendere etter at båten har lagt inntil. Dette er god underholdning for oss andre. :flag_bp:

BOAT = Bail Out Another Thousand

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...