Google Startet 13.Mai.2011 Del på Facebook Startet 13.Mai.2011 Jeg har en Raymarine ST1000+/2000+ autopilot for rorkult som jeg trenger deler til. Har søkt rundt for å prøve å finne en sprengskisse eller en verkstedshåndbok, men uten hell. Det er da plasten(!) som glidelageret sitter i som har røket. Noen her som sitter på kunnskap om denne autpiloten? Eller enda bedre, noen som har en liggende hvor mekanikken er intakt som jeg kunne få kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Mai.2011 Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Tror ikke du finner det på nettet men en telefon til Belanor løser nok problemet både med å identifisere delen og å få bestilt den. Sitér dette innlegget Link to post
Google Svart 13.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2011 Belanor er verdt et forsøk..kan være litt vanskelig å forklare på tlf, men jeg finner vel en epost jeg kan sende et bilde på. Takk for svaret:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.