KAT Startet 13.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Mai.2011 Er tilbake etter 8 år uten båt. Nå trenger jeg et koblingsskjema for dynamoen til en VP 5,7 GI – 1996 modell. Dynamoen er original. Det er 3 ledninger som kommer ut av strømpen, en rød - kanskje 4 mm2 - den har jeg kontroll på, så er det en rosa – 1,5 mm2 - som deler seg i to, og så er det to andre 1,5 mm2 – som jeg ikke husker fargene på. Har ikke bilde eller tegning av dynamoen, da den først må demonteres for å se noe. Har noen et koblingsskjema eller en skisse hvordan den skal kobles? KAT Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 13.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2011 Fant denne: Vet ikke om det hjelper deg noe. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
adeneo Svart 13.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2011 Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 13.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2011 (redigert) Takk til Kalle 74 og adeneo. Dette ser strålende ut. Nå er jeg optimistisk igjen etter å ha søkt lenge og vel selv uten å finne noe. Jeg prøver å koble slik imorgen. KAT Redigert 13.Mai.2011 av KAT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.