josteinliverod Startet 14.Mai.2011 Del på Facebook Startet 14.Mai.2011 Hei! Jeg skal vaske gummibåten min før jeg skal selge den Så er det noen flekker på "gummien" som er veldig vanskelig å få vekk, jeg har prøvd alt av zalo, jif skuremiddel, grønnsåpe, bilvask osv. Men ingen av de hjelper Noen som har forslag til hva jeg kan bruke? Som jeg kan finne i dagligvarebutikker/bensinstasjoner?? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Forsøk med litt fin stålull dyppet i rødsprit, det tar det meste. Du kan også først forsøke med en slik kjøkkensvamp med skrubb på ene siden dyppet i rødsprit. Dette tipset har jeg brukt på skaiputer, fendere, ol. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Christensen Svart 14.Mai.2011 Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Gummijolla vår så helt grusom ut, dusja den med husvask, skrubba med børste og skylte bort, funka som søren! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
josteinliverod Svart 14.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2011 Takk for svar! Nå håper jeg at båten blir ren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.