duppidupp Startet 14.Mai.2011 Del på Facebook Startet 14.Mai.2011 Har nettop fått tak i en johson gt 10 94mod som skulle være fulgt alle service. etter 1tur på sjøen med den stoppet den pga dårlig kjøling og det viste seg at en coil var gåen, byttet denne og startet på begge sylindrene, gikk da kjempefint og kjølingen så også fin ut på kontrollstråla etter at jeg koblet den til vannslange med sån sugekopper. 2båtur, start lett og gikk kjempefint på dorgefart, men stoppet plutselig etter å ha gått på nesten full gass på hjemturen i 3min) hva kan dette være? impeller, girolje og plugger var byttet før vinterlagring. takker for alle svar,.Nikolai Sitér dette innlegget Link to post
Mr Johnsonen Svart 17.Juni.2013 Del på Facebook Svart 17.Juni.2013 Hei! Feilen her ligger i tenninga, kan komme av feil tilskrudd tennplugger eller irret jordingskabel feks. Da går elektronikken i stykker og du må skifte hele boksen. Du får tak i brukte. Sitér dette innlegget Link to post
skansenmarina Svart 17.Juni.2013 Del på Facebook Svart 17.Juni.2013 Startet motoren greit etter at den hadde blitt kald? Hvordan var temperaturen på kontrollstrålen? Har hatt en motor omtrent samme modell, den hadde en sensor bak på ene sylinderen som kuttet tenningen om temperaturen ble for høy. Sjekk om den starter igjen om du tar av denne ledningen, men ikke kjør uten denne før du har forsikret deg om at du ikke har noe problem med kjølingen. Kjenn på toppene, de skal normalt ikke bli så varm at du ikke klarer å ta på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.